zaireSpesifikasi dan model pengubah kuasa jenis keringKecacatan penyelenggaraan

  • masa pelepasan:2024-03-15 13:42:34
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:397
  • Penerangan pantas:

    zaire,Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang

Kandungan artikel

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

zaireSistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Alvaro ObregonBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa


zaireSpesifikasi dan model pengubah kuasa jenis keringKecacatan penyelenggaraan



Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Penukar jenis kering

Servis yang hebatKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering


zaireSpesifikasi dan model pengubah kuasa jenis keringKecacatan penyelenggaraan



& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

pasangIa termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Terdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex,zaireSaiz pengubah jenis kering 1000, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %),zaireUjian rutin pengubah yang ditenggelamkan minyak, ia patut diizolasi sebelum digunakan dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

zaireApabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi,zairePower supply high frequency transformer, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Pembuat pengubah kuasa

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

zaireMaklumat produk lain
  • ChongoyapeJembatan penerbangan tetap hidraulikProjek Analisis

    ChongoyapeJembatan penerbangan tetap hidraulikProjek Analisis

  • MaarssenJembatan pengangkutan gudangKecacatan penyelenggaraan

    MaarssenJembatan pengangkutan gudangKecacatan penyelenggaraan

  • Maarssen8 ton jambatan naik bergerakJalan pengkhususan

    Maarssen8 ton jambatan naik bergerakJalan pengkhususan

  • MaarssenPlatform mengangkat bebas halangan menegakApakah jenis bahan

    MaarssenPlatform mengangkat bebas halangan menegakApakah jenis bahan

  • Pelabuhan AbbasPengubah dan pengubah kotakMasalah pasaran masih permintaan

    Pelabuhan AbbasPengubah dan pengubah kotakMasalah pasaran masih permintaan

  • WeertPlatform angkat hidraulik bergerakAnalisis aplikasi kategori

    WeertPlatform angkat hidraulik bergerakAnalisis aplikasi kategori

  • WeertJembatan penerbangan tetap mekanikJualan sepanjang tahun

    WeertJembatan penerbangan tetap mekanikJualan sepanjang tahun

  • LorientJembatan pengangkutan khususGunakan masalah dan langkah rawatan

    LorientJembatan pengangkutan khususGunakan masalah dan langkah rawatan

  • segera:Peringatan: Maklumat zaireSpesifikasi dan model pengubah kuasa jenis keringKecacatan penyelenggaraan memberi anda zaireSpesifikasi dan model pengubah kuasa jenis keringKecacatan penyelenggaraan oleh syarikat kami, perkhidmatan zaireSpesifikasi dan model pengubah kuasa jenis keringKecacatan penyelenggaraan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk zaireSpesifikasi dan model pengubah kuasa jenis keringKecacatan penyelenggaraan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian zaireSpesifikasi dan model pengubah kuasa jenis keringKecacatan penyelenggaraan. zaireSpesifikasi dan model pengubah kuasa jenis keringKecacatan penyelenggaraan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di zaireSpesifikasi dan model pengubah kuasa jenis keringKecacatan penyelenggaraan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!